Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Hasonlóan a fogyasztóhoz


Új beszerzés vagy módosított újravásárlás esetén a vállalati döntés hasonló folyamat mentén születik meg, mint a hagyományos fogyasztási szituációkban:A felhasználók lehetnek a kezdeményezői a vásárlásnak, majd nagy valószínűséggel a technológiai szakértők...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Hasonlóan a fogyasztóhoz


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Eladási tárgyalások
Döntésbefolyásoló tényezők
Keresőmarketing
Árpolitika