Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Értékelés


A beszerzett információk kiértékelése, és ezek alapján a fellelt alternatívák leszűkítése jelenti a beszerzési döntési folyamat következő lépcsőfokát. Az értékelés fázisának gyakorta két állomása van: az egyik a versenybe ténylegesen bevont termékek vagy b...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Értékelés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Vásárlói marketing
Kapacitáskihasználtság
Márkázás, márkaérték
Keresőmarketing




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...