Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A beszerzési helyzetből adódó tényezők


A vevő ismerete és felkészültsége a megvásárlandó termékkel kapcsolatban jelentősen befolyásolja a vásárlási döntés bonyolultságát, hiszen egy korábban megismert, kipróbált termék vagy szolgáltatás nyilvánvalóan alacsonyabb kockázatot képvisel a beszerzés ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A beszerzési helyzetből adódó tényezők


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Beszerzési magatartás
Márkázás, márkaérték
Termékpolitika
Vevőszolgálat