Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Primer piackutatás: Megfigyelés


2. Megfigyelés Vannak szituációk, amikor többet megtudhatunk azzal, ha nem teszünk fel kérdéseket, csak megfigyeljük célcsoportunk tagjai. Így ugyanis őszintébb választ kaphatunk, mint ha arra kérjük őket, fogalmazzák meg véleményüket, ami szavakba öntve ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Primer piackutatás: Megfigyelés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A márkaidentitás
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Beszerzési döntési folyamat
Csomagolás, megjelenés