Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Négy valószínű forgatókönyv


Az AMA a marketing számára hat év múlva elképzelhető forgatókönyvek felvázolásához először az iparágat befolyásoló erőket igyekezett meghatározni. Ezen erők kiszámíthatósága és várható hatásuk alapján a szervezet azonosította a marketing jövőjét alakító tr...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Négy valószínű forgatókönyv


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Vevőszolgálat
Fogyasztói magatartás
Pozicionálás
Termék-életciklus