Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Végrehajtás, értékelés, ellenőrzés


Miután a folyamatok elindulnak a fenti tervek szerint, a marketing menedzsernek folyamatosan figyelemmel kell kísérnie őket, meg kell bizonyosodnia azok hatékonyságáról. A hatékony végrehajtás legalább annyira múlik a külső résztvevőkön (pl. reklámügynöksé...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Végrehajtás, értékelés, ellenőrzés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Értékesítési rendszer tervezése
Döntésbefolyásoló tényezők
Célcsoportképzés
A marketing története