Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A modell kifejtése


A márkák szerepéről és értékéről sok eltérő vélemény létezik. Mindannyian ismerünk márkákat, amelyek jöttek és mentek, néhány márka mintha évezredek óta velünk lenne, megint más letűnt márkák iránt feltámad bennünk a nosztalgia. Kétségtelen tehát, hogy fog...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A modell kifejtése


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Termék vs. piac bővítés
Marketing információs rendszer
A márkadinamika