Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Árazás és termék-életciklus


Az ár kialakítása a termék-életciklus különböző szakaszai soránAzt gondolnánk, hogy az új termékek mindig viszonylag magasabb áron kerülnek a piacra, és a verseny éleződésével fokozatosan csökkennek az árak. Ez azonban túlzott leegyszerűsítése a valóságnak...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Árazás és termék-életciklus


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Mi lesz a marketing szerepe 2015...
Árképzés
Gap analízis (rés elemzés)
Termékpolitika