Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Az árazás pszichológiája


Kiárusítások és leárazások esetén a legfontosabb, hogy az árcsökkentés a fogyasztó számára érzékelhető legyen. Emiatt ismételten nem szabad elfeledkeznünk a relativitás fontosságáról, csakhogy ez esetben saját kínálatunk is az összehasonlítás alapját képez...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Az árazás pszichológiája


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Döntésbefolyásoló tényezők
Vásárlási folyamat
Brand marketing: 10 fontos trend...
Keresőmarketing