Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Keresés


Az információkeresés az egyik legfontosabb eszköze a kockázat csökkentésének, ezért ez a fázis a beszerzési folyamat szinte nélkülözhetetlen eleme. Az alternatív termékek, valamint beszállítók feltérképezése valószínűleg annál szélesebb körre terjed ki, mi...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Keresés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Termék vs. piac bővítés
Eladási tárgyalások
Megkülönböztetés, versenyképessé...
Beszerzési döntési folyamat