Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Egy példa


A szegmentálás szükségességének bemutatására álljon itt egy egyszerű példa a fogkrémek piacáról. Azt hihetnénk, hogy a fogkrémek olyan termékek, amelyeket mindannyian hasonló okokból, illetve hasonló céllal használunk. Azonban még az ilyen "egysíkúnak" tek...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Egy példa


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Marketing információs rendszer
Brand marketing: 10 fontos trend...
Marketing menedzsment, gyakorlat...
Potenciál-versenyképesség modell
Vevőszolgálat