Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Első közelítés: demográfia


A piacot számos szempont szerint feloszthatjuk, ezeket a szempontokat nevezzük szegmentálási kritériumoknak. A fogyasztók homogén csoportjainak elkülönítésére alkalmazható egyik leggyakoribb és legegyszerűbb eszköz az ún. demográfiai tényezők figyelembe vé...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Első közelítés: demográfia


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Eladási tárgyalások
Márkakiterjesztés
Marketing információs rendszer
Árképzés
A személyes eladás folyamata