Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Termék és piaci kulcsinformációk


Ettől függetlenül az előállított termék vagy szolgáltatás kritikus - ha nem is kizárólagos - szerepet játszik a vállalati tevékenység sikerében. Megfelelő menedzseléséhez pedig elsősorban információ és az erőforrások helyes elosztása szükséges. A legfontos...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Termék és piaci kulcsinformációk


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Szervezeti vásárlók és beszerzés
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Pozicionálás
Termékpolitika