Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A növekedés az üzleti siker egyik látványos eredménye, egyszersmind azonban feltétele is lehet. Tudatosan is megválaszthatjuk a bővítés irányát, és a termelés növelése mellett más lehetőségekkel is lehet és érdemes számolni: a vállalat eredménye javítható ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Marketing menedzsment, gyakorlat...
Philip Kotler: A marketing kihív...
Kapacitáskihasználtság
Piackutatási módszerek
Márkakiterjesztés