Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Jelenlegi és potenciális termék, piac


A legtöbb vállalat céljai között szerepel a növekedés, bővülés. Változatlan stratégia mellett azonban ennek elérésére vajmi csekély az esély. A legsikeresebb termék vagy szolgáltatás is hanyatlásnak indul, ha nem képes a piac változásainak rugalmas követés...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Jelenlegi és potenciális termék, piac


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Árpolitika
Értékesítés
Célcsoportképzés
Vásárlói marketing
Termékelfogadás
Philip Kotler: A marketing kihív...