Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Növekedési alternatívák


A követendő és releváns stratégia elsősorban a betöltendő rés nagyságától, illetve a vállalat versenyhelyzetétől függ. Magas piaci részesedés esetén például várhatóan új piacok nyitják meg a lehetőséget a cég bővülése számára. Alábbiakban bemutatjuk, milye...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Növekedési alternatívák


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Vevőszolgálat
Portfólió modell:növekedés vs ré...
A márkadinamika
Fogyasztói magatartás
Potenciál-versenyképesség modell