Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Az ötödik 'P'


A legtöbb termék valamilyen csomagolásban kerül az üzletek polcaira. De ha kiterjesztjük a fogalmat, azt is mondhatjuk, hogy valamennyi termék és szolgáltatás rendelkezik egyfajta tárgyiasult megjelenéssel, amely az esetek jelentős részében igen nagy hatás...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Az ötödik 'P'


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Piac és verseny
Értékesítési rendszer tervezése
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Eladási tárgyalások