Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A szűkebb értelemben vett vevőszolgálat egy nagyon fontos visszacsatolási pont a vállalat életében, ahonnan értékes információk nyerhetők ki a fogyasztók elvárásaival kapcsolatban. Ugyanakkor a vevőszolgálat lehetőséget nyújt a megfelelő információk eljutt...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Eladási tárgyalások
Termékelfogadás
Fogyasztói magatartás
Döntésbefolyásoló tényezők
A marketing története