Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Két kulcspont a döntési folyamatban


A vevőszolgálat tevékenysége a fogyasztói döntési folyamat két pontján is különösen fontos lehet:-Az információkeresés során a vásárló kérdésekkel fordulhat a vállalathoz az érintett terméket vagy szolgáltatásokat illetően, és ezek megfelelő (meggyőző és k...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Két kulcspont a döntési folyamatban


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A személyes eladás folyamata
Eladási tárgyalások
A márkadinamika
Márkakiterjesztés