Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Újszerű megközelítés


A fentiekben leírtak a vevőszolgálat hagyományos megközelítését tükrözik. Napjainkban azonban a kapcsolódó szolgáltatások sokkal fontosabbak lettek ennél, ezért a vevőszolgálat is túllépett önmaga keretein. A végfogyasztók felé történő vevőszolgálati tevék...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Újszerű megközelítés


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Kapcsolati marketing
Méretgazdaságosság
Potenciál-versenyképesség modell