Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Vevőigények


A forgalmazási rendszer kialakítása kapcsán a vállalatnak sok esetben adottságokkal kell megküzdenie (lásd pl. a szupermarketek erőfölényét Magyarországon), máskor szabadabban tervezhetővé válik, milyen csatornán keresztül történhet leghatékonyabban a márk...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Vevőigények


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Döntésbefolyásoló tényezők
Miért működik a műsorszponzoráci...
Portfólió modell:növekedés vs ré...
Célcsoportképzés