Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Külső és belső tényezők


Helyzetünk megfelelő és alapos feltérképezéséhez két megközelítésből érdemes nekifognunk, hiszen - vannak a vállalat számára adottságként kezelendő külső tényezők, amelyekhez adott esetben csupán alkalmazkodhat, de amelyeket akár szerencsésen ki is használ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Külső és belső tényezők


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Fogyasztói magatartás
Marketing a szervezeti piacon
Termék vs. piac bővítés
Potenciál-versenyképesség modell