Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A vezetői döntések meghozatalát jól szervezett vállalat esetén számos információrendszer segíti. Az irányítást támogató hasonló források egyike a marketing információs rendszer, amelynek elsődleges feladata a piaccal kapcsolatos teljes körű, naprakész és m...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Vásárlói marketing
A személyes eladás folyamata
Piackutatási módszerek
Márkák válságban
Gap analízis (rés elemzés)
Döntésbefolyásoló tényezők