Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
A termékelfogadás szakaszai


A termékelfogadás a termék kipróbálásával, vagyis a próbavásárlással kezdődik. Az, hogy erre a termék bevezetésétől számítva mikor kerül sor, leginkább a fogyasztó újdonságok iránti nyitottságának kérdése. Ebből a szempontból ugyanis megkülönböztethetjük:&...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




A termékelfogadás szakaszai


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Kapcsolati marketing
Csomagolás, megjelenés
Gap analízis (rés elemzés)
Pozicionálás