Tanulmányok, elemzések
1901 anyag az adatbázisban
Bevezető

Az egészségmagatartással összefüggő termékek és szolgáltatások hatékony kommunikációja mind nagyobb kihívás a fokozódó médiazajban. A hirdetők egyre nehezebben érik el a célcsoportokat. A Szonda Ipsos erre az igényre alapozva indította el egészségbarométerét, amely az egészségmagatartásnak a fogyasztói kutatásokban eddig nem alkalmazott komplex megközelítésére épül.


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Jövőre ismét "Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' konferencia
  Mitől vagyunk egészségtelenek?
  Egészség témában a szakember a megbízható forrás
  Még inkább csak kíváncsiak vagyunk, mint egészségtudatosak

További tanulmányok

Ezek a tech-trendek határozzák m...
Csaknem minden piaci szereplő eg...
Blockchain-technológia: 2030-ra ...
19 százalékkal nőtt az új személ...