Tanulmányok, elemzések
1877 anyag az adatbázisban
Bevezető

Az egészségmagatartással összefüggő termékek és szolgáltatások hatékony kommunikációja mind nagyobb kihívás a fokozódó médiazajban. A hirdetők egyre nehezebben érik el a célcsoportokat. A Szonda Ipsos erre az igényre alapozva indította el egészségbarométerét, amely az egészségmagatartásnak a fogyasztói kutatásokban eddig nem alkalmazott komplex megközelítésére épül.


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Jövőre ismét "Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' konferencia
  Mitől vagyunk egészségtelenek?
  Egészség témában a szakember a megbízható forrás
  Még inkább csak kíváncsiak vagyunk, mint egészségtudatosak

További tanulmányok

Már 1200 forint felett jár az át...
Kelet-Közép-Európában javíthatjá...
Tovább csökkent a magyar cégek s...
A McDonalds emelte a magyar GDP-...