Tanulmányok, elemzések
1901 anyag az adatbázisban
Bevezető

A Lenhardt & Weichinger Communications megbízásából készült kutatás szerint a vállalati döntéshozók háromnegyede (74%) tartja fontosnak a public relations tevékenységet, ennek köszönhetően a megkérdezett cégek 60%-a foglalkoztat belső pr szakember(eke)t és/vagy veszi igénybe pr ügynökség segítségét. A cégek 40%-ánál nincs belső pr csapat és pr ügynökséget sem bíznak meg, hanem az egyéb területeken dolgozók feladatkörébe integrálják a pr kommunikációs feladatokat. Ugyanakkor ez utóbbi gyakorlat a vállalatvezetők szerint nem megfelelő, ezért a jövőben e téren változást terveznek.


Bevezető


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További tanulmányok

Ezek a tech-trendek határozzák m...
Csaknem minden piaci szereplő eg...
Blockchain-technológia: 2030-ra ...
19 százalékkal nőtt az új személ...