Tanulmányok, elemzések
1826 anyag az adatbázisban
Bevezető

A globális válság átalakítja a pénzügyi szereplők kommunikációs stratégiáját - állapította meg felmérése alapján a GWC Pénzügyi PR-kommunikációs Ügynökség. Míg a korábbi félelmekhez képest már látszik, hogy a pénzügyi szolgáltatók kommunikációra fordított költései nem változnak jelentősen, a szektorban a hitelesség megteremtéséhez szükséges eszközökre áldoznak a legtöbbet az idén.

Az elsősorban vállalati és intézményi kört, valamint jelentős vagyonnal rendelkező magánszemélyeket megcélzó pénzügyi szolgáltatók többsége 2009-ben változatlan szinten tervezi tartani a teljes kommunikációs büdzsét és ezen belül végez átcsoportosításokat. Az idén elsősorban a PR-kommunikációra és a rendezvényekre kerül egyre nagyobb hangsúly.


Részletek és a felmérés eredményei a csatolt fájlban!


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További tanulmányok

Az ingatlanpiaci tranzakciók 15-...
A magyar vállalatok bevételének ...
20 millió forintos ingatlankörké...
Nőttek az árak